افزونه yoast seo بهترین پلاگین سئو وردپرس

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی انواع وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ،آموزشی

افزونه سئو وردپرس
متن مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

نسخه 15.9.1 افزونه Yoast SEO Premium حرفه ای ترین و مهم ترین افزونه وردپرس برای سئو و بهینه سازی وب سایت شما که نقش به سزایی در index مطالب سایت شما خواهد داشت. افزونه yoast seo اورجینال و محصولی حرفه ای است که به همراه فایل راهنمای نصب عرضه شده است.

از نسخه اورجینال و امن استفاده کنید

جهت اطمینان خاطر ویدیو اصالت محصول را قرار داده ایم تا با خیالی راحت از یک محصول اورجینال استفاده کنید.

افزونه یواست سئو پریمیوم

افزونه یواست سئو پریمیوم چگونه به رتبه یک افزونه سئو وردپرس تبدیل شده است؟

اگر مهم ترین عامل موفقیت افزونه یواست را فاکتور بگیریم قطعا به تیم توسعه این افزونه خواهیم رسید, یک تیم اینترنشنال فوق حرفه ای که به صورت تخصصی در زمینه سئو تمرکز دارند و خود را با آخرین تغییر و تحولات آن همواره به روز نگه داشته اند.

قطعا با مشاهده اعضای توسعه این افزونه حیرت انگیز خواهید شد! بیش از ۱۰۰ توسعه دهنده و متخصص حرفه ای سئو که تقریبا برگزاری تمامی همایش و سمینارهای مرتبط با سئو در جهان را برای متخصصان در این زمینه مدیریت می کنند.

این گروه به طور مداوم در حال توسعه است, گروهی پیشرو متشکل از ایده هایی نوین که با هر به روزرسانی مسیر سئو را برای وبمستران لذت بخش تر می کنند.

سئوی وردپرس با افزونه یواست سئو پریمیوم بهترین و ساده ترین شیوه در جذب چندین برابر کاربران برای وب سایتتان خواهد بود.

شما اموزش تصویری افزونه یواست سئو، رفع خطاهای متداول و ریدایرکت ها و … را خواهید آموخت.

یواست سئو

جنگ صفحه اول نتایج گوگل

قطعا وردپرس محبوب ترین CMS دنیا است و هر روزه نیز این محبوبیت گسترده تر می شود. در حال حاضر بیش از ۲۵٪ وبسایت های دنیا با وردپرس طراحی شده اند, اما نکته جالب این است که بیش تر از ۹۰٪ وبسایت های وردپرسی که در صفحه اصلی گوگل در نتایج دیده می شوند از افزونه یواست سئو استفاده می کنند.

ویژگی ها و مزایای پلاگین Yoast SEO

بهینه سازی کلمات کلیدی، عبارات مترادف، کلمات کلیدی مرتبط

در Yoast SEO می توانید کلمه کلیدی یا عبارت مترادف به آن را که می خواهید نوشته یا برگه شما بر اساس آن در نتایج جستجو رتبه بندی شود، وارد کنید. سپس محتوای شما را آنالیز می کنیم تا بررسی کنیم آیا از کلمات کلیدی به اندازه کافی (اما نه بیش از حد) و در مکان های مناسب استفاده می کنید. در Yoast SEO Premium ما این گام مهم را بلندتر بر میداریم. ما نه تنها کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی وارد شده را بررسی خواهیم کرد، بلکه متن شما را در مورد تمام تغییرات مرتبط با آن کلمه یا عبارت تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

اگر عبارت اصلی “ایده های تزئین اتاق” باشد و مترادف آن “ایده های تزئین آپارتمان” باشد، تمام ساختارهای ممکن کلمه به کلمه در نظر گرفته می شوند برای مثال: “آپارتمان” ، “اتاق” ، “اتاق ها” ، “تزئین” ، “تزئینات” ، “تزئین شده” ، “ایده” و … به این ترتیب، شما واقعاً متن خود را بهینه می کنید. با این قابلیت در Yoast SEO Premium، می توانیم تضمین کنیم که هیچ افزونه سئو وردپرسی دیگری نمی تواند متن شما را برای گوگل تا این اندازه بهینه سازی کند!

برای کلمات کلیدی مرتبط نیز بهینه شوید

در نسخه رایگان افزونه یواست، فقط می توانید ۱ کلمه کلیدی یا عبارت کلیدی را تنظیم کنید. به این معنی که شما باید دقیقا انتخاب کنید که بهینه سازی را برای کدام کلمه در نظر بگیرید. در Yoast SEO Premium، شما می توانید کلمات کلیدی مرتبط بیشتری اضافه کنید. به این صورت که وقتی می خواهید برای کلمه قلم نوشته را بهینه سازی کنید، می توانید برای کلمه کاغذ نیز در همان نوشته متن را بهینه سازی کنید. به همین دلیل می توانید به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

پیشنهادهای پیوند داخلی یا Internal linking suggestions

پیوند داخلی بسیار مهم است زیرا به موتورهای جستجو کمک می کند ساختار سایت شما را بهتر درک کنند. اما افزودن پیوند داخلی به صورت دستی بسیار کند، خسته کننده و کاملاً آزار دهنده است. با ویژگی جدید پیوند داخلی در Yoast SEO Premium، به آسانی این کار را انجام دهید. این ویژگی متن شما را تجزیه و تحلیل می کند و پیوندهایی را به پست های مرتبط در سایت شما پیشنهاد می دهد.

بلوک های پیوند داخلی یا Internal linking blocks

ایجاد یک ساختار منظم همراه با استفاده بجا از پیوندهای داخلی برای درست دیده شدن سایت شما بسیار مهم است و به گوگل کمک می کند درک بهتری از سایت شما پیدا کند.

بلوک های پیوند داخلی افزونه Yoast پیوندهای داخلی سایت شما را به شکل الفبایی ساده می کنند, با استفاده از بلوک های مختلف پیوند داخلی، قادر خواهید بود در کمترین زمان یک ساختار (سلسله مراتب) ایجاد کنید!

جهت نمایش دادن صفحات زیرمجموعه یک برگه دیگر از بلوک Subpages استفاده کنید.

برای نمایش صفحات هم خانواده از بلوک Siblings و از بلوک Link related برای اضافه کردن تمام پیوندهای داخلی که افزونه یاست سئو پریمیوم به شما پیشنهاد می دهد برای پست خود استفاده کنید.

به Google دقیقاً بگویید صفحه شما در مورد چیست

با افزودن کد schema.org به صفحات شما با روشی جدید و ابتکاری، ما می توانیم نحوه درک گوگل، پینترست و سایر سیستم عامل ها را در مورد صفحه شما بهبود بخشیم. با استفاده از Yoast SEO، اکنون می توانید به Google بفهمانید که صفحه وب شما مقاله ای است که توسط یک سازمان ایجاد شده و موارد دیگری از این قبیل. این راحت ترین روش برای نمایش این اطلاعات به موتورهای جستجو است و در این لحظه یواست تنها محصول یا افزونه ای است که این اطلاعات را از این طریق ارائه می دهد! سایر افزونه ها صرفا به گوگل می گویند این یک صفحه وب، مقاله و یا یک برند خاص است، بدون اینکه ارتباطی بین آنها ایجاد کنند. این کار موارد زیادی را برای گوگل باقی می گذارد تا بتواند خود آنها را کشف کند تنها در افزونه یاست داستان کامل برای گوگل تعریف می شود.

اگر وب سایت شما مربوط به خود شما (شخصی) باشد، ما تمام جزئیاتی را که می خواهید Google از آن مطلع شود به گوگل خواهیم گفت و همچنین از طریق همان داده های schema.org نمایه های اجتماعی و موارد دیگر را به آن اضافه خواهیم کرد. این مورد قطعا باعث افزایش شناخت گوگل نسبت به سایت شما خواهد شد. این شناخت کامل شانس کلیک شما را افزایش خواهد داد. این روش منحصر به فرد با داده های schema.org در افزونه های سئو محلی، ویدئویی یا ووکامرس ما ارتباط برقرار می کند تا همه به طرز خیره کننده ای موثر باشند!

پیش نمایش برگه در شبکه های اجتماعی در یواست سئو

اگر صفحه خود را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک می گذارید، شکل ظاهری آن را بررسی کنید. آیا واقعا عنوان و تصویر متناسبی قرار داده اید؟ نوشته شما دیده خواهد شد؟ اگر می خواهید ورودی دریافت کنید، حساب های رسانه های اجتماعی شما باید بخشی از جستجوی سایت شما باشند. اگر برای هر پست نمی خواهید به آن فکر کنید، یک الگو برای اینکار تنظیم کنید. افزونه Yoast SEO WordPress به شما امکان می دهد این موارد را برای انواع صفحات تنظیم کنید.

افزایش احتمال خواندن مطلب شما توسط بازدیدکنندگان

ایجاد فضای مناسب برای بازدید کننده جهت مطالعه مقاله در سایتتان اهمیت بسیار بالایی در جذب آن ها دارد, در بیشتر اوقات یک نگاه گذرا بازدیدکننده به وبسایت شما تعیین می کند مایل به ماندن در سایت شما است یا خیر. بنابراین شما باید جملات کوتاه بنویسید، از زیرعنوان ها و کلماتی که بیشترین ارتباط را با مقاله شما دارد استفاده کنید. در ظاهر به نظر می رسد که اینکار بسیار دشوار است نه؟ جای نگرانی نیست Yoast SEO بر اساس تحقیقات علمی در مورد خوانایی مانند نمره Flesch Reading Ease دقیقاً به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهید.

کنترل کامل بردکرامب یا Breadcrumbs

بردکرامب یا به اصطلاح نان ریزه ها در سایت های بزرگ می توانند بازدیدکننده را گاها گمراه کنند. بعضی از پست ها ممکن است در چندین دسته ذکر شده باشند و با بردکرامب مختلف ظاهر شوند. با استفاده از Yoast SEO می توانید یک دسته اصلی برای پست خود تعیین کنید و طبقه بندی مربوط به هر صفحه را در وب سایت وردپرس خود تعیین کنید.

عدم استفاده از محتوای تکراری: از سردرگمی Google خودداری کنید

وب سایت شما می تواند محتوای یکسانی را در پیوندهای مختلف به نمایش بگذارد، که ممکن است گوگل را گیج کند. Yoast SEO به شما این امکان را می دهد یک پیوند را به عنوان آدرس اصلی به نمایش بگذارد که این مشکل را حل می کند. به این ترتیب، یاست سئو اطمینان حاصل می کند که محتوای شما همیشه در پیوندی نمایش داده شود که شما می خواهید.

هماهنگی کامل با ادیتورهای محبوب وردپرس

در حال حاضر یاست با ادیتورهای محبوب از جمله کلاسیک – المنتور و گوتنبرگ هماهنگی کاملی دارد, اهمیتی ندارد مطلب خود را با استفاده از کدام ویرایشگر بنویسید یاست همه آن ها را تحت پوشش قرار میدهد.

انجام موارد فنی در پس زمینه سایت

ربات های موتورهای جستجوگر وب می خزند تا سایت یا مطالب جدیدی برای کاربران خود پیدا کنند Yoast SEO فرش قرمز را برای ربات های جستجو پهن می کند، به راحتی می توانند در سایت شما ول بخورند و همه چیز را جستجو کرده و پیدا کنید. با استفاده از Yoast SEO می توانید فایل های robots.txt و .htaccess خود را ویرایش کنید ، پیوندهای خود را پاکسازی کرده و نقشه سایت خود را تولید و به روز کنید.

به روز بودن با الگوریتم های گوگل

شاید درباره Google Panda و Google Penguin  دو به روزرسانی عمده در الگوریتم جستجوی Google شنیده باشید. گوگل همچنین سالانه ۶۰۰-۵۰۰ بار تغییرات جزئی در الگوریتم خود ایجاد می کند. ما افزونه Yoast SEO را هر ۲ هفته به روز می کنیم. به این ترتیب مطمئن هستید که وب سایت شما برای جدیدترین نسخه الگوریتم Google بهینه شده است.

تخفیف یاست

قابلیت نصب افزونه یواست

طبق قوانین سایت راست چین هر خرید صرفا امکان نصب بر روی یک دامنه را در یک زمان دارد, مشتریان افزونه یواست می توانند برای خرید های دوم به بعد از کدهای تخفیف ۵۰٪ که در فایل Discount Code قرار داده شده است استفاده نمایند.

آپدیت خودکار افزونه Yoast SEO Premium

بدون اغراق افزونه yoast seo را می توان پرچمدار بدون رقیب در میان افزونه های سئوی وردپرس دانست .
این افزونه با دانلود بیش از 135 میلیون بار بالاترین محبوبیت را در بین وبمستران جهان در زمینه سئو دارد که این آمار به ما نشان می دهد این افزونه تا چه حد توانسته است رضایت وبمستران را جلب نماید .

اگر به دنبال جذب کاربران و بازدیدکنندگان بیشتر برای سایتتون هستید، پیشنهاد ما به شما افزونه Yoast seo قویترین و حرفه ای ترین افزونه ی سئو وردپرس است. امروزه این پلاگین محبوبترین افزونه ی سئو و بهینه سازی وردپرسی از سال 2008 تا به امروز می باشد.

با دانلود افزونه یاست یک ابزار قدرتمند را در اختیار دارید که به شما کمک می کند در نتایج جستجوی گوگل به خوبی Index شده و بازدید از سایت شما را به طور کاملا محسوسی بالا ببرد. خرید افزونه yoast seo premium مطالب سایت شما را برای بازدیدکنندگان و عنکبوت های موتورهای جستجو مقبول تر خواهد کرد. با انجام پیشنهادهای این افزونه نتیجه ی بسیار خوبی برای وب سایت خود مشاهده خواهید کرد.

از دیگر قابلیت های افزونه VIP امکان به روزرسانی افزونه یواست سئو رایگان به یواست سئو پریمیوم می باشد. همچنین برای سئو ووکامرس و سئو محلی هم افزونه هایی وجود دارد که مکمل افزونه یواست سئو می باشند. افزونه سئو محلی موجب نمایش نمایش نقشه و اطلاعات کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل می شود.

چرا دانلود افزونه yoase seo رایگان توصیه نمی شود؟

امکانات افزونه VIP Yoast SEO Premium به قدری زیاد است و محدودیت های نسخه رایگان را رفع می کند که ارزش خرید چند ده هزارتومانی را دارد.

  • هشدار به روزرسانی در صورت وجود نسخه جدید افزونه Yoast Seo
  • تعریف کلمات کلیدی بیشتر (تا 5 کلمه)، مترادف و سئوی آنها
  • امکان ریدایرکت و جلوگیری از صفحات 404 مضر برای سئو
  • به روزرسانی مستقیم و تنها با یک کلیک به نسخه جدید
  • عدم حذف اطلاعات سئوی مطالب قبلی یا تنظیمات مربوط به افزونه
  • وجود بخش آموزش های ویدیویی کاملا فارسی و اختصاصی یواست سئو
  • کاملا (100%) مستقل از افزونه Yoast Seo Premium و عدم تداخل در کار آن
  • به روزرسانی مستقیم افزونه VIP از بخش مدیریت آن
  • خلاص شدن از آپدیت افزونه به صورت دستی!

سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium

خوب حالا سوال اینه تا وقتی نسخه ی رایگان این پلاگین موجوده ما چرا باید افزونه یواست سئو پریمیوم را خریداری کنیم ؟

در صورت بروز مشکل این خیلی مهمه که وب سایت فروشنده خدمات خوبی در اختیارتون بذاره مثل ضمانت بازگشت وجه و یا پشتیبانی دائمی محصول . اگر دچار خطا یا مشکلی شدید چه کسی بهتر از فروشنده اون محصول میتونه کمکتون کنه ؟

سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO با ساخت متا تگ های کاربردی باعث می شود سئوی سایت شما به طور قابل توجهی بالا برود. این امر در نهایت موجب ورودی بسیار بالاتری از موتور های جستجوگر خواهد شد, این افزونه لازمه هر وبسایت موفق وردپرسی است.

امکان قرار دادن بیش از یک کلمه کانونی

مهمترین تفاوت سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO پریمیوم با نسخه رایگان آن امکان قرار دادن چند کلید واژه کانونی مرتبط برای یک مطلب است .

این افزونه با توجه به کلیدواژه(ـای) کانونی در نظر گرفته شده, مطلب شما را از نظر سئو با کلیدواژه کاونی آنالیز می کند. با گزارش این کار به شما کمک می کند تغییرات لازم برای بهینه سازی و افزایش سئوی مطلب خود را اعمال کنید. سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium باعث افزایش چند برابری محبوبیت مطالب شما نزد موتورهای جستجوگر مخصوصا گوگل خواهد شد.

عدم نمایش تبلیغات در پیشخوان وردپرس

نسخه پریمیوم برخلاف نسخه رایگان به هیچ عنوان تبلیغاتی در پیشخوان وردپرس شما نمایش نمی دهد این امر باعث تمرکز بیشتر شما به امور سئو خواهد شد .

افزونه Yoast SEO Premium | افزونه سئو وردپرس

امکان استفاده از بخش آموزش ویدیوی

با خرید افزونه yoast seo premium شما به صورت کامل به بخش آموزش ویدیویی دسترسی خواهید داشت و می توانید از امکانات قرار گرفته در این بخش جهت درک بهتر سئو و آموزش افزونه یواست استفاده کنید .

امکان تغییر لینک های قدیمی به لینک جدید

افزونه یواست سئو به شما کمک می کند لینک های شکسته سایت خود را که در موتورهای جستجو با خطا مواجه شده اند را به آدرس جدید ریدایرکت کنید. همچنین یک بخش جهت مشاهده لینک های شکسته سایت شما در این افزونه در نظر گرفته شده است .

سئوی وردپرس با افزونه Yoast SEO Premium | دانلود افزونه yoast seo | ساخت نقشه سایت

ویژگی های افزونه سئو وردپرس yoast

  • ماژول های Redirect، ریدایرکت 301 و…
  • پیش نمایش های اجتماعی
  • تعریف چندین کلمه کلیدی متمرکز
  • ایجاد نقشه سایت وردپرس
  • ابزار نشانی قانونی (Canonical)
  • ابزار ساخت سوالات متدوال (faq) در نتایج گوگل (جدید)
  • ابزار پیشنهاد لینک های داخلی مرتبط با پشتیبانی از زبان فارسی (جدید)
  • امکان مدیریت اسکیما در صفحات و برگه ها (جدید)

ماژول های Redirect

زمانی که شما وب سایتی راه اندازی می کنید ممکن است احتیاج پیدا کنید که صفحاتی رو پاک ، جابجا یا URL آن را تغییر دهید زمانی که شما URL های قدیمی را به درستی به URL های جدید redirect نکنید مشکلات بزرگی برای شما به وجود میاد . شما با استفاده از ماژول Redirect این مشکلات و از قبیل چنین مسائلی را بدون نیاز به پشتیبان و تنها با استفاده از redirects manager در افزونه سئوی وردپرس حل خواهید نمود .

ابزار لینک داخلی

اگر می خواهید ranking سایتتون رو بالا ببرید باید تولید محتوا کنید . مرتبط با کلمه کلیدی که می خواهید پیدا بشه محتوایی با کیفیت با اطلاعات خوب تولید کنید . اینکه به پست های مرتبط لینک داخلی دهید برای شناساندن مطالب خودتون به گوگل کمک به سزایی خواهد کرد . این امر نشان می دهد که کدام پست ها مربوط به کار شما هستند . در افزونه یاست سئو مرمیوم این امر به سادگی انجام پذیره .

پیش نمایش های اجتماعی

خیلی آزاردهنده خواهد بود که شما پست وبلاگ خودتون رو در فیس بوک یا جای دیگه به اشتراک بگذارید ولی جوری که می خواهید نمایش داده نشه و تصویر غلطی رو به نمایش بگذاره . با Yoast SEO Premium شما می تونید بررسی کنید که پستی که در فیس بوک یا توئیتر می گذارید ، حتی بدون رفتن به این کانال ها چگونه خواهد بود . شما با رفتن به Yoast SEO meta box می توانید عکس خود را آپلود کنید و مطمئن باشید این کار به درستی انجام شده .

چندین کلمه کلیدی متمرکز و کانونی

در نسخه ی رایگان افزونه سئوی وردپرس با Yoast Seo شما می بینید که فقط از یک کلمه کلیدی برای کل محتوای خودتون می توانید استفاده کنید . با این حال ممکنه بخواهید مطالب وب سایتتان را با بیش از یک کلمه سئو کنید برای این امر شما باید از پلاگین سئوی وردپرس پرمیوم بهره ببرید .

تگ نشانی قانونی (Canonical)

تگ Canonical باعث می شود گوگل توجه بیشتری به برگه شما داشته باشد, این امکان کمک می کند شما مهمترین برگه خود را میان برگه های مشابه به آن با استفاده از کد Rel=Canonical به گوگل معرفی کنید.

ابزار ساخت سوالات متدوال (faq)

این ابزار به شما این امکان را می دهد تا در صفحات نتایج گوگل سوالات متداول یا faq را برای هر برگه یا نوشته خود قرار دهید, همچنین این امکان باعث اشغال فضای بیشتر در صفحه گوگل توسط سایت شما می شود که نتیجه آن افزایش CTR و ورودی بیشتر به سایت شما خواهد بود.

پیشنهاد لینک های داخلی مرتبط

ابزاری محبوب که کمک شایانی به وبمستران برای تشخیص مطالب و مقاله های مرتبط و استفاده از لینک های داخلی در سایت می کند, این ابزار در نسخه های قبلی صرفا برای زبان انگلیسی در دسترس بود اما در آپدیت جدید یوست این امکان برای زبان فارسی نیز در دسترس است.

مدیریت اسکیما

این ابزار به موتورهای جستجو کمک می کند بهتر سایت شما را بشناسند, شما قادر خواهید بود برای هر نوشته یا برگه خود از اسکیما اختصاصی استفاده کنید تا موضوع و نوشته شما بهتر توسط گوگل درک شود.

اطلاعیه های مهم

اطلاعیه ۱ : طبق اطلاعیه مهم از جانب یواست, نسخه های جدید این افزونه صرفا بر روی وردپرس با ورژن حداقل 5.4 قابل نصب هستند.

* لطفا دقت بفرمایید هر چه سریعتر نسبت به برنامه ریزی برای به روزرسانی هسته وردپرس خود به نسخه ی جدید اقدام فرمایید.

اطلاعیه ۲ : افزونه صرفا در PHP با نسخه های ۵.۶ یا بالاتر نصب خواهد شد, پیشنهاد می شود حتما از PHP نسخه 7.2 یا بالاتر برای سازگاری حداکثری استفاده نمایید.

اطلاعیه ۳ :در الگوریتم جدید گوگل به نام الگوریتم مرغ مگس خوار (Google Hummingbird) دیگر بخش اسنیپت را شما نمی توانید تعیین کنید, ابتدا گوگل تشخیص می دهد که اسنیپت که شما قرار داده اید با محتوای مقاله شما مرتبط است یا خیر و به تشخیص خود این بخش را انتخاب می کند, ممکن از اسنیپت که شما تعیین کرده باشید استفاده کند یا از بخشی از متن مقاله در این بخش استفاده کند.

حل مشکل عدم نمایش بخش آنالیز در بعضی از سایت ها برای اولین بار

درباره یواست از زبان سایت سازنده

Yoast متشکل از یک تیم علاقه مند به اینترنت است که به سرعت در حال رشد است. ما در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت استارت آپ با شهرت بین المللی بسیار خوبی هستیم. چندین بار در هفته مقالات مرتبط با سئو و / یا توسعه وب را در وبلاگ های خود منتشر می کنیم. ما MeetUps را سازماندهی می کنیم و در کنفرانس ها صحبت می کنیم.

ما در Yoast بسیار جامعه نگر هستیم و از منبع آزاد بسیار ارزشی برخوردار هستیم. ما هر دو افزونه رایگان و پولی برای WordPress، Drupal، Magento 2 و TYPO3 ارائه می دهیم و همیشه به دنبال گسترش زمینه کاری خود هستیم. علاوه بر نرم افزار ، ما دوره های آنلاین (SEO) را در آکادمی Yoast خود می فروشیم.

شرکت ما به طور مداوم در حال توسعه است. ما محصولات جدید زیادی ایجاد می کنیم. در کنار پیشرفت های مداوم افزونه های Yoast SEO ، دوره ها را به طور مکرر منتشر می کنیم. تولید محصولات جدید بیشتر به صورت داخلی انجام می شود و یک کار تیمی واقعی است. تیم ما متشکل از نویسندگان ، تصویرگران ، بازاریاب ، توسعه دهندگان و محققان است. با هم ، محصولات جدید SEO جدید را ایجاد می کنیم!


اگر بدنبال کسب رتبه اول گوگل هستید باید سئوی سایت وردپری خود را به بهترین شکل انجام دهید. افزونه yoast seo پریمیوم بهترین راهکار برای شماست. بنابراین با رعایت دستورالعمل های یواست مطالب و محصولات خود را به بهترین شکل سئو کنید.

منبع: وب سایت راست چین[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]