توییتر قابلیت Unmentioning را برای تسهیل خروج از مکالمات، به‌صورت گسترده در دسترس قرار داد

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی انواع وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ،آموزشی

توییتر قابلیت Unmentioning
متن مقاله

قابلیت Unmentioning توییتر که پیش‌تر به‌صورت محدود ارائه شده بود، اکنون به‌صورت گسترده دردسترس تمامی کاربران قرار دارد.

توییتر اعلام کرده که قابلیت Unmentioning (خروج از مکالمات) به‌صورت گسترده دردسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. به‌لطف این قابلیت می‌توانید خودتان را از مکالماتی که آیدی توییتر شما در آن‌ها منشن شده، خارج کنید. مکالمات این‌چنینی گاهی اوقات ممکن است صفحه‌ی نوتیفیکیشن را بیش از حد شلوغ کنند. حدوداً دو ماه پیش این قابلیت به‌صورت محدود به برخی کاربران ارائه شد، اما اکنون برای همه قابل دسترس است.

ورج می‌نویسد که با استفاده از قابلیت Unmentioning، نام کاربری شما از مکالمه خارج می‌شود و افراد حاضر در آن مکالمه دیگر نمی‌توانند شما را منشن کنند.

برای خروج از مکالمات باید توییتی را که در آن منشن شده‌اید باز و سپس روی سه‌نقطه‌ی موجود در بالا سمت راست کلیک کنید. در منوی شناوری که باز می‌شود، روی گزینه‌ی Leave This Conversation ضربه بزنید.

با وجود عقب‌نشینی ایلان ماسک از تصاحب توییتر، توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی اجتماعی همچنان در حال بهبود تجربه‌ی کاربری هستند. توییتر هم‌اکنون در حال آزمایش قابلیت هم‌نویسی توییت توسط دو حساب کاربری است و به‌زودی میزبان قابلیت Notes می‌شود تا کاربران بتوانند توییت‌هایی طولانی‌ بنویسند.