قالب Xtra پوسته وردپرس چندمنظوره حرفه ای

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی انواع وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ،آموزشی

متن مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مفتخریم پرفروش ترین قالب وردپرس ایران را به شما معرفی نماییم. قالب اکسترا وردپرس بی شک یکی از بهترین قالب های وردپرس می باشد. در ادامه به ویژگی های منحصر به فرد قالب xtra می پردازیم و خواهیم دید قالبی هست که هم نیازهای طراحان و حرفه ای ها را برطرف می کند و هم نیازهای افراد مبتدی. قالبی با انعطاف نزدیک به 100 درصد. در این قالب تقریبا همه بخش ها قابل شخصی سازی و بازطراحی بدون نیاز به کد نویسی می باشد.

هر چند با قالب اکسترا محدودیتی در طراحی نیست اما استفاده از دموهای آماده این قالب خالی از لطف نیست. قالب اکسترا شامل دموهای مناسب برای کسب و کار، شخصی، فروشگاهی، خدماتی، نمونه کار، گالری تصاویر، تک صفحه، وبلاگی و … می باشد.

قالب اکسترا و چیزی که تفاوت را به وجود می آورد:

قالب وردپرس xtra یک تفاوت اساسی با سایر قالب های موجود دارد. بخشی به عنوان “استایل کیت” در این قالب هست که تقریبا می توان همه المان ها و عناصر سازنده قالب را با آن شخصی سازی کرد. ویژگی هایی همچون رنگ، پس زمینه، فونت، سایز فونت، افکت های  hover (زمانی که موس روی المان یا عنصر مورد طراحی قرار بگیرد) و … .

در بخش تنظیمات، این قالب از قسمت سفارشی سازی وردپرس استفاده می کند و میتوانید اعمال تغییرات را به صورت آنی (قبل از ذخیره و انتشار) ببینید.

شاید خیلی ها این مشکل رو داشته باشند که المان ها و عناصر طراحی شده در همه دموها را نتوانند از صفحه ای به صفحه دیگر منتقل کنند. قالب اکسترا این مشکل را حل کرده. با استفاده از الگوهای آماده قالب اکسترا می توانید در کوتاه ترین زمان ده ها الگو و تمپلیت از پیش طراحی شده را در صفحه ساز استفاده کنید. علاوه بر این با استفاده از اسلایدر رولوشن می توانید اسلایدر هایی زیبا ایجاد و ویرایش کنید.

نکته مهم تر اینکه برای تمامی بخش های این قالب ویدئوهای آموزشی با دموی فارسی ساخته شده و در سایت آپارات می توانید با بهترین کیفیت مشاهده کنید.

قالب اکسترا قدرتمند ترین قالب چند منظوره وردپرس

قالب اکسترا از آخرین نسخه افزونه wpbakery page builder با زبان فارسی استفاده می کند که اخیرا قابلیت های (undo,redo) هم به آن اضافه شده است.

قالب اکسترا توسط تیم سان کد با نهایت دقت و ظرافت فارسی و راستچین سازی شده است. و این مهم را می توانید در همه دموهای آنلاین این قالب بررسی کنید. وقتی که از استاندارهای راستچین حرف می زنیم دقیقا از چه حرف میزنیم؟ قالب اکسترا پاسخ به این سوال است.همچنین از ویدئوهای آموزشی این ظرافت در بخش بکند یا مدیریت سایت نیز مشخص هست.

سرعت؟ سرعت در دنیا امروز یکی از مهم ترین فاکتورهای پیشرفت است. لذا پیشنهاد میکنیم همه دموها را با gtmetrix.com بررسی نمایید. اکسترا همانی نبود که می خواستید؟

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1813″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

قابل توجه خریداران قالب اکسترا:

فونت های جدول زیر دارای لایسنس می باشد. یعنی به منظور استفاده در هر پروژه ای باید از طراح و نویسنده آن کسب اجازه شود.

لایسنس این فونت ها برای استفاده در قالب اکسترا خریداری شده و کاربران می توانند با خیالی آسوده از این فونت ها در وب سایتی که با قالب اکسترا طراحی کرده اند، استفاده نمایند.

قالب Xtra وردپرس به روایت تصویر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1814″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1815″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1816″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1817″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1818″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1819″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1820″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row]