وردپرس

مزایای طراحی سایت
با وردپرس

 دلایلی برای راه‌اندازی وب‌سایت با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که درسال 2003 برای وبلاگ نویسی طراحی شد اما با گذر زمان آنقدر رشد کرد که اکنون می‌توان هر نوع وب‌سایتی مثل خبری، فروشگاهی، انجمن، آموزشی و… را با آن پیاده سازی کرد.

بهترین برای شما

محبوبیت وردپرس

اکنون وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در وب است و در سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفته است. به طوری که نزدیک به یک‌سوم از وب‌سایت‌های موجود با وردپرس ساخته شده‌اند.

ویژگی های مراقبتی

امنیت

یکی از مواردی که امروزه دنیای کامپیوتر و مخصوصا وبسایت‌ها را درگیر خود کرده است امنیت می‌باشد. باید توجه داشته باشید که اگر از یک cms مناسب مانند وردپرس استفاده کنید باعث افزایش امنیت وبسایت شما می‌شود زیرا یک تیم کاملا حرفه‌ای برای امنیت در وردپرس تلاش کرده‌اند.

موارد گفته شده تنها بخشی از مزایای طراحی سایت با وردپرس است. اگر تمایل دارید یک وب‌سایت وردپرسی داشته باشید همین الان با ادمین‌سایت تماس بگیرید تا یک وب‌سایت حرفه‌ای مطابق با خواسته‌ی شما، برایتان طراحی شود.

قیمت گذاری ها

پلن های قیمت گذاری نوین برتر

تجزیه و تحلیل

ایجاد وبسایت بدون نیاز به کدنویسی

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزار ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید ، متن را قالب بندی کنید ، تصاویر را بارگذاری کنید (و آنها را ویرایش کنید) ، اسناد ، فایل های ویدئویی ، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی بارگذاری کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با تیم نوین برتر در ارتباط باشید.