معرفی قالب فروشگاهی ووکامرس زنبیل

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی انواع وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ،آموزشی

قالب زنبیل
متن مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

قالب زنبیل یکی از برترین های قالب وردپرس فروشگاهی است. این قالب زیبا و شکیل در مرداد ماه 1396 ، از وب سایت راست چین منتشر شده است. قالب فروشگاهی زنبیل یک محصول ایرانی است به این معنا که کلیه نیازهای کاربران ایرانی را اعم از چینش سایت، فونت و … در نظر گرفته است. نگاهی کوتاه به آمار فروش این قالب  از مدت انتشار آن، گویای کاربردی بودن این پوسته برای کاربران ایرانی و فارسی زبان است. از برتری های قالب فروشگاهی زنبیل  وجود نسخه موبایل حرفه ای برای موبایل است. با توجه به اینکه امروزه بیش از 85 درصداز بازدیدهای سایت ها از طریق موبایل انجام می شود داشتن نسخه موبایل حرفه ای تاثیر بسیار بالایی در بازدهی سایت شما خواهد داشت و قالب فروشگاهی زنبیل با استفاده از قالب نسخه موبایل نگار نیاز شما را در زمینه موبایل به طور کامل برطرف میکند.

چرا قالب زنبیل ؟

سلام در این قسمت قصد داریم برخی از ویژگی های قالب زنبیل رو توضیح دهیم که بتونید تصمیم راحت تری برای خرید قالب داشته باشید.

سبک طراحی قالب فروشگاهی زنبیل

اولین مورد که در قالب زنبیل به چشم میخورد سبک طراحی جذاب این قالب وردپرس ووکامرس هست. این طراحی به شکلی هست که رسمیت زیادی به سایت شما میدهد و کاربر حس میکند که وارد سایت معتبر و قابل اطمینانی شده است و موجب جلب اعتماد کاربران می شود. این سادگی در طراحی باعث می شود که ظاهر سایت حتی برای خود شما هم تکراری و خسته کننده نشود و با تغییر چند بنر و عکس، حس خوبی به سایتتان داشته باشید. این سادگی در طراحی در همه قسمت های قالب با وسواس زیادی رعایت شده و با کمی دقت در قسمت های مختلف سایت (مثلا صفحه تکی یک محصول) کاملا متوجه می شیود که از تمام فضاهای خالی  استفاده شده و تمام قسمت ها با نظم و به دور از کمترین پیچیدگی درکنار هم چیده شده است.

ثبت سفارش

دومین مورد که در قالب وردپرس فروشگاهی زنبیل تمرکز ویژه ای بروی آن داشتیم فرایند ثبت سفارش در سایت هست. اگر یک محصول در سایت خرید کنید کاملا متوجه این موضوع می شوید که سعی شده ثبت سفارش در ساده ترین حالت ممکن باشد و تمام قسمت های مرتبط با کاربر مثل فرم های ثبت سفارش، صفحات حساب کاربری و … کاملا آماده شده و شما با خرید قالب نیاز به ویرایش این قسمت ها ندارید و کافیست که فقط محصولاتتان را وارد کنید و وارد دنیای فروش اینترنتی شوید.

سئوی عالی

سومین مورد درباره قالب زنبیل موضوع سئو هست که بعد از خرید نتایجش رو کاملا به صورت محسوسی می توانید در گوگل مشاهده کنید و از رقیبانتان جلوتر باشید.

نسخه موبایل حرفه ای

بخش چهارمی که در قالب زنبیل به عنوان یک ویژگی مثبت می توان حساب کرد نسخه موبایل حرفه ای هست. با توجه به ضریب نفوذ 80 درصدی اینترنت از طریق موبایل در ایران نسخه موبایل سایت شما بسیار مهم هست چرا که به طور میانگین از هر 10 بازدید سایت شما 8 تا از طریق موبایل انجام می شود بنابراین توجه به کاربرانی که با موبایل از سایت شما بازدید می کنند بسیار مهم است. قالب نگار (که باید جداگانه تهیه کنید) کاملا نیاز شما رو برطرف می کند،  طراحی قالب نگار به قدری حرفه ای است که خیلی از کاربران فکر می کنند نگار یک اپلیکیشن هست. برای مشاهده دمو نگار در ستون سمت چپ روی گزینه مشاهده نمونه کارها کلیک کنید.

آپدیت های دائمی

پنچمین مورد هم آپدیت های زیاد و فروش بالای قالب هست که ما را ملزم به پاسخگویی و ارئه خدمات و ارائه اپدیت های جدید تر می کند. در ضمن آپدیت هایی که تابه حال منتشر شده تقریبا قالب زنبیل فاقد مشکلات عمومی هست و بسیاری از مشکلات ریز و درشتی که از اوایل انتشار تا الان داشته در آپدیت ها اصلاح شده است.

ممنون بابت زمانی که برای مطالعه این قسمت گذاشتید. موارد دیگری هم وجود دارد که با بررسی کامل قالب قطعا متوجه آن خواهید شد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1930″ img_size=”full” alignment=”center”][vc_single_image image=”1931″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی امکانات قالب زنبیل

صفحات فروش ویژه قالب فروشگاهی زنبیل

یکی از روش های افزایش فروش محصولات قرار دادن تخفیف ها و آفر به مناسبت های مختلف است. سایت های فروشگاهی مطرح مانند دیجی کالا، از این روش استفاده کرده است و جشنواره های فروش فصلی مختلفی برگزار می کند. می توانید با استفاده از قالب زنبیل، برگه هایی با طراحی و ظاهری کاملا متفاوت نسبت به سایت اصلی ایجاد کنید. این صفحات می توانند به عنوان صفحات فروش ویژه محصولات باشند.

سیستم پیگیری سفارش

با استفاده از سیستم پیگیری سفارش، خریدار می تواند با استفاده از کد پیگیری که هنگام سفارش به او داده می شود و آدرس ایمیلی که با آن سفارش را ثبت کرده از وضعیت سفارش خود مطلع شود و در واقع بهتر است بگویم مشتری به نوعی
از سمت شما اطمینان دارد که می تواند در اختیار آنها قرار دهید. یکی از بهترین راه ها این است که پس از خرید محصولیتوسط مشتری کد پیگیری به او داده شود تا با وارد کردن آن از وضعیت خرید خود مطلع شود.

دکمه اشتراک گذاری در تلگرام

یکی از بهترین شیوه های بازاریابی برای افزایش فروش محصولات استفاده از شبکه ی اجتماعی محبوب تلگرام است. قالب فروشگاهی زنبیل دارای دکمه ی اشتراک گذاری محصول در تلگرام می باشد و کاربر می تواند به راحتی محصول مورد نظر را در تلگرام به اشخاص یا گروه ها ارسال کند. این گونه محصول شما در معرض دید کاربران بیشتری قرار خواهد گرفت.

مقایسه محصول در حد دیجی کالا

یکی دیگر از مهم ترین امکاناتی که در فروشگاه های بزرگ به چشم می خورد، امکان مقایسه ی محصولات با یکدیگر می باشد. شما تصور کنید مشتری به فروشگاه شما مراجعه می کند. محصولات را برحسب خواسته ی خود جستجو کرده و سپس بین دو یا چند محصولبه شک می افتد که کدام را انتخاب کند و بخرد  امکان مقایسه بین محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود قرار داده تا کاربر بدون اینکه منتظر پاسخ از سوی ما یا کاربران دیگر بماند، بتواند خود به تنهایی مقایسه ی خوبی بین محصولات مورد نظر خود داشته باشد.

بدون دانش کد نویسی

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر قالب زنبیل، امکان تغییر چیدمان کلی سایت را بصورت دراگ اند دراپ (کشیدن و رها کردن) فراهم می کند. یعنی بدون نیاز به دانش کدنویسی می توانید فروشگاه اینترنتی خود را به سبک و شیوه دلخواه خودتان طراحی
کنید. همچنین می توان چیدمان هر صفحه را جدا از صفحه ای دیگر طراحی نمود. دیگر نگران تغییر ظاهر کلی سایت خود نباشید تمام المان ها و عناصر موجود در صفحه اصلی و سایر برگه ها را می توانیدجابه جا، حذف، تغییر اندازه و تغییر استایل و… دهید.

وبلاگ و مجله اینترنتی حرفه ای قالب فروشگاهی زنبیل

شصت درصد از مردم پس از اینکه مطلبی را در مورد یک محصول یا خدمت می‌خوانند، در پی یافتن و خرید آن بر می آیند. ایده اصلی در این رابطه این است که هر قدر مدت زمان بیشتری، این روند تهیه و انتشار محتوا بر روی سایت شما ادامه داشته باشد، کاربران جدید بیشتری را جذب می کنید. این کاربران باز به سایت شما باز می‌گردند و مطالب و مقالات قدیمی را مطالعه می کنند. همین موضوع موجب بهتر شدن وبلاگ و سایت شما از لحاظ سئو می شود و از طرف دیگر باز موجب جذب افراد جدیدتر شده و این روند ادامه پیدا می کند .

بهینه شده برای سئو

بدون سئو یک وب‌سایت نمی‌تواند در نتایج موتورهای جستجو دیده شود. اگر موتور جستجو نتواند وب‌سایت شما را مشاهده کند، مطمئناً کاربران نیز قادر به یافتن محتوای سایت شما نخواهند بود. بنابراین اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده هستید یا برای فروشگاه خود به مشتری نیاز دارید باید در رتبه‌های بالای نتایج جستجو گوگل و … باشید. قالب وردپرس زنبیل، دارای کدنویسی کاملا بهینه و استاندارد مطابق با اصول سئو می باشد و از تمام افزونه های سئو ( یاوست
و… ) پشتیبانی کامل می کند .

توضیحات محصول پیشرفته

توسط قالب فروشگاهی زنبیل می توانید در صفحه توضیح محصول از المان ها و عناصر مختلفی مثل ویدئو معرفی محصول، نمودارهای مختلف، تصویر، دکمه دانلود کاتالوگ محصول، گالری عکس و… اضافه کنید. به کمک این امکانات می توانید با این عناصر محصول را به خوبی و کامل معرفی کنید.

ابزارک پیشنهاد شگفت انگیز در قالب زنبیل

احتمالا شما هم محصولاتی دارید که می خواهید به مدت چند روز یا چند ساعت و یا… تخفیف دهید و به کاربرانتان پیشنهاد دهید آن محصول را به عنوان یک محصول عالی و تخفیف خورده به بازدیدکنندگان پیشنهاد دهند. درست مثل وب سایت دی جی کالا که همیشه در صفحه اصلی این کار را انجام می دهد و برخی محصولات رو به عنوان پیشنهاد شگفت انگیز تا حدود چند روز تخفیف می دهد. با این کار وقتی شما محصولی را برای مدتی کوتاه تخفیف می دهید که بازدیدکننده در مدتی کوتاه تصمیم خود را برای خرید محصول بگیرند. ویجت فروش ویژه قالب فروشگاهی ووکامرس زنبیل دارای سه استایل مختلف می باشد که نیاز هر سلیقه ای را بر طرف می کند.

مگا منو حرفه ای

مگا منو قابلیتی است برای سایت هایی که موضوعات بسیاری در سایت شان وجود دارد. طرح مگا منو به مدیر سایت اجازه می دهد که بتواند یک زیر منو عریض ایجاد کند. به فرض در یک زیر منو چندین موضوع رو به صورت چند ستون با دیگر زیر مجموعه هایش به نمایش بگذارد. قالب زنبیل دارای مگا منوی کاملا حرفه ای بوده که با مشاهده دمو می توانید به زیبایی آن پی ببرید.

لینک دانلود از وب سایت راست چین : کلیک کنید
منبع : وب سایت راست چین

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]