فهرست 10 موبایل پرفروش 5G در ماه سپتامبر منتشر شد

طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت در اصفهان

طراحی انواع وب سایت های شرکتی ، فروشگاهی ،آموزشی

متن مقاله

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

برچسب : طراحی_انواع_سایت_در_اصفهان,10_موبایل_برتر_دنیا,طراحی_انواع_وب_سایت_فروشگاهی

همزمان با گسترش شبکه‌های 5G، میزان فروش تلفن‌های هوشمند 5G هم افزایش پیدا می‌کند. و با عرضه اولین آیفون نسل پنجمی افراد بیشتری در سراسر دنیا با این فناوری آشنا می‌شوند. سرعت دانلود 5G در نهایت قرار است تا ۱۰۰ برابر سرعت 4G LTE برسد. این فناوری بستر شکل‌گیری بازارهای را جدیدی را فراهم خواهد کرد و کشورها در تلاشند تا از پیشگامان توسعه 5G باشند.

نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی برای بازار موبایل هم اتفاق سودمندی است چون کاربران را به خرید محصولات جدید ترغیب می‌کند. مطابق گزارش جدید کانترپوینت، محبوب‌ترین موبایل 5G بازار در ماه سپتامبر (یعنی آخرین ماهی که گزارش مالی آن در دسترس است) گلکسی نوت ۲۰ الترا 5G بوده که ۵ درصد از سهم بازار را در دست گرفته است. این گوشی پیشرفته‌ترین موبایل 5G سامسونگ است که نمایشگری ۱۲۰ هرتزی دارد و از اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس استفاده می‌کند.

در رده دوم هوآوی P40 پرو با سهم ۴.۵ درصدی قرار گرفته است. سری P این شرکت بر قابلیت‌های دوربین تمرکز دارد. هوآوی همچنین با نووا ۷ و P40 رده‌های سوم و پنجم را هم با سهم ۴.۳ و ۳.۸ درصدی از آن خود کرده است. میان این دو رده گوشی دیگری از سامسونگ به‌نام گلکسی اس ۲۰ پلاس دیده می‌شود که از هر ۱۰۰ گوشی 5G فروخته‌شده در ماه سپتامبر ۴ دستگاه با همین نام بوده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”1724″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

اگر آنر 30S را که با سهم ۲.۸ درصدی در رده نهم قرار گرفته به حساب نیاوریم، سامسونگ و هوآوی هر کدوم در این فهرست سه دستگاه دارند. هوآوی به‌لطف استقبال خوب کاربران چینی توانسته شرایط خود را حفظ کند چون 5G در سه‌ماهه سوم ۲۰۲۰ در این کشور نرخ نفوذ ۵۰ درصدی داشته است. حالا که صحبت از چین شد بهتر است به رده‌های ششم و هفتم هم اشاره کنیم که به‌ترتیب به ویوو Y70s با سهم ۳.۶ درصدی و اوپو رینو ۴ با سهم ۳.۱ درصدی اختصاص داشته است.

گلکسی نوت ۲۰ با سهم ۲.۹ درصدی در رده هشتم و اوپو A72 با سهم ۲.۷ درصدی در رده دهم دیده می‌شود. از آن‌جایی که آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو در ماه اکتبر به بازار آمدند، باید صبر کنیم تا در گزارش‌های بعدی سهم بازار آن‌ها را ببینیم. آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۲ پرو مکس نیز در ماه نوامبر عرضه شدند و وضعیت سهم بازار آن‌ها طبیعتا دیرتر مشخص خواهد شد.

با توجه به این‌که از فهرست ۱۰ تایی موجود ۷ دستگاه مربوط به بازار چین هستند، عجیب نیست که بیش از ۶۰ درصد بازار جهانی 5G در چین واقع شده است. همان‌طور که کانترپوینت می‌گوید 5G دیگر فناوری ثروتمندان نیست و گوشی‌های اقتصادی اوپو و ویوو توانسته‌اند سهم بازار خوبی داشته باشند. سامسونگ هم از سری گلکسی A محصولاتی را با این فناوری عرضه کرده که البته در این فهرست دیده نمی‌شوند. کوآلکام و مدیاتک با عرضه چیپست‌های 5G ارزان قیمت دسترسی آسان‌تر به این قابلیت را ممکن کرده‌اند. منبع: وب سایت شهر خبر

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]