طراحی انواع وب سایت های شرکتی وفروشگاهی

شروعی با قدرت در عرصه ی فضای مجازی 

  • کلیه خدمات تبلیغات

    کلیه خدمات تبلیغات

  • طراحی انواع وب سایتهای شرکتی

    طراحی انواع وب سایتهای شرکتی

  • طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی

    طراحی انواع وب سایت های فروشگاهی

جهت راه اندازی انواع کسب کار اینترنتی  حتمن با ما مشاوره کنید

  09100047076 منتظر شما هستیم

تنها در سه مرحله وارد بازر کسب و کار اینترنتی شوید....

مرحله ی اول

داشتن دانش اولیه برای استفاده از فضای مجازی

مرحله ی دوم

داشتن تجهیزات اولیه ،گوشی موبایل یا سیستم رایانه

مرحله ی سوم

پیدا کردن یک مجموعه با تجربه و پشتیبانی کامل

بازدید و کیفیت

چند درصد با سایت و خدماتش آشنا هستید؟

مجموعه‌ای از صفحات وب حاوی محتوای چند رسانه ای است که دارای یک دامنه اینترنتی یا زیردامنه اینترنتی مشترک‌اند و توسط حداقل یک سرور وب انتشار داده می‌شود وبگاه‌ها روی شبکه پروتکل اینترنت مثل شبکهٔ اینترنت یا شبکه محلی قرار می‌گیرد.

صفحهٔ وب سندی است که معمولاً به صورت اچ‌تی‌ام‌ال نوشته می‌شود و همواره با استفاده از پیمان اچ‌تی‌تی‌پی می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. پیمان اچ‌تی‌تی‌پی اطلاعات را از کارساز وبگاه به مرورگر وب کاربر منتقل می‌کند تا این اطلاعات برای کاربر نمایش داده شوند.برای دسترسی به اطلاعات برخی از تارنماها می‌باید حق اشتراک داشته باشید. از میان وبگاه‌هایی که برای ورود به آن‌ها به اشتراک نیاز دارید، می‌توان به وبگاه‌های تجاری، بخش‌هایی از وبگاه‌های خبری، وبگاه‌های بازی، میزگردهای اینترنتی، خدمات رایانامه، و سایت‌های ارائه‌کنندهٔ داده‌های بلادرنگ بهابازار اشاره کرد. هم‌اکنون در سال ۲۰۱۶ کاربران نهایی می‌توانند توسط ابزارهای مختلفی شامل رایانه رومیزی، لپ‌تاپ، تبلت، تلفن هوشمند و تلویزیون هوشمند به وبگاه‌های مختلف دسترسی داشته باشند.

درآمد وکسب و کار اینترنتی

وب سایت های فروشگاهی چیست؟

وقتی حرف از راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی میزنیم باید به این نکته توجه کنیم که طراحی بصری و شیوه چیدمان محصولات مهمترین عامل موفقیت یا شکست پروژه است، جدا از اینکه روی چه پلتفورمی کار میکنیم و با چه زبان برنامه نویسی به طراحی یک فروشگاه مشغول هستیم باید در نظر داشته باشیم که یک فروشگاه اینترنتی دقیقا می تواند مانند یک مغازه در فضای فیزیکی مورد توجه یا عدم توجه مخاطبین و مشتریان قرار گیرد.

نکات طلایی و کاربردی در طراحی فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترتی باید به گونه باشد که در شرایطی که سرعت اینترنت پایین و کند می باشد، اصطلاحا وب سایت بالا بیاید و صفحه فروشگاه اینترنتی شما لود شود و کاربران به آن دسترسی داشته باشند.
یکی از راه های داشتن سایت موفق که به فکر مخاطبین خودشون هستن استفاده از تصاویر کم حجم از محصولات مثل ۱۰ تا ۲۰ کیلو بایت است این کار باعث لود شدن سریع تصاویر سایت شما و همچنین خوشنودی مخاطبین سایت شما میشود چنانچه سایت فروشگاهی شما در کمترین زمان ممکن لود نه شود نتیجه کار ترک بازدید کننده ها و افت ترافیک وب …. ادامه مطلب

ارتباط با همکاران خوب

آموزش برنامه نویسی تجاری
اصفهان امروز آنلاین

در کوتاه ترین زمان

کسب و کار شما راه اندازی خواهد شد

زمان در عصر جدید ارزش بیشتر از طلا دارد هر لحظه و هر جا رقبا دست بکار شدن تا بتونن در این بازار رقابت موفق باشن

مقالات سایت